• Rok szkolny 2019/20

  • Rok szkolny 2019/20

  • Rok szkolny 2019/20

  • Rok szkolny 2019/20

  • Rok szkolny 2019/20

Copyright 2019 - Custom text here

KONKURSY

PROJEKTY


PROGRAM KONFERENCJI

Konferencja warsztatowa dla dzieci i młodzieży

„KLIK” - nowoczesne technologie w edukacji

w ramach SŁUPSKIEGO FESTIWALU TALENTÓW

zorganizowana w Szkole Podstawowej nr 6 w Słupsku przy współpracy nauczycieli ze słupskich szkół podstawowych nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10 i 11

PATRONAT PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA

Krystyny Danileckiej - Wojewódzkiej

Termin konferencji:

15 czerwca 2019 r., w godzinach 9:00 – 14:00 (sobota)


Miejsce konferencji:

Szkoła Podstawowa nr 6 w Słupsku, ul. Stefana Starzyńskiego 6

Uczestnicy:

10 uczniów z każdej Szkoły Podstawowej Miasta Słupska + 1 nauczyciel/opiekun
(SP 1,   SP 2, SP 3, SP 4, SP 5, SP 6, SP 8, SP 9, SP 10, SP 11, SOSW). Adresatami warsztatów są uczniowie z klas IV-VII.

Nauczyciele prowadzący warsztaty nie sprawują opieki nad uczniami.

Konferencja jest bezpłatna. Każdy uczeń biorący udział w konferencji otrzyma drobny upominek!

 

Opis warsztatów – KLIK

 

1. TWORZENIE BLOGA

Podczas warsztatów uczestnicy otrzymają informacje o tym, co to jest blog, po co jest tworzony oraz jak w prosty sposób można samemu go zrobić.

2. TESTY INTERAKTYWNE

Podczas zajęć młodzież będzie rozwiązywała na dwóch różnych platformach testy interaktywne o tematyce informatycznej. Jedne przy wykorzystaniu tablicy interaktywnej, komputerów,             a drugie przy użyciu smartfonów i projektora. W związku z tym uczestnicy muszą mieć smartfony z dostępem do Internetu.

3. ARDUINO UNO

Lampka uruchamiania w ciemności - Pora na zbudowanie czegoś co będzie miało zastosowanie praktyczne, wykorzystamy fotorezystor, czyli element, którego wskazania zmieniają się pod wpływem padającego światła, oraz diodę odpowiedzialną za świecenie. Dysponując takim układem jesteśmy w stanie stworzyć (zaprogramować) lampkę, która uruchomi się w ciemności.

4. MODELOWANIE 3D

Projektowanie. Modelowanie. Drukowanie. Świat 3D od pomysłu po wydruk – „zaczarowany ołówek” .

5. GRA TERENOWA

Przed uczestnikami warsztatów labirynt pełen wyzwań, zagadek oraz gier logicznych ukrytych między szkolnymi korytarzami. Po rozwiązaniu każdej łamigłówki uczestnicy otrzymają wskazówkę, która doprowadzi ich do kolejnego zadania. Wszystkie działania podjęte będą przy użyciu Ipadów z dostępem do Internetu. Ciekawe, co znajduje się na końcu labiryntu?

 

Pobierz zgody:

zgodan rodziców - szkoła
 pdf pobierz
 zgoda rodziców - udział  pdf pobierz
zgoda rodziców - udostępnienie  pdf pobierz

Wybór prac był BARDZO TRUDNY!!!

Jury wybrało prace i przyznało następujące miejsca:

k2.jpg

Prace uczniów-Paint

  • Monika Żywiecka
    Monika Żywiecka
  • Mateusz Kluska
    Mateusz Kluska
  • Tomasz Pyt
    Tomasz Pyt
  • Julia Nowosadko
    Julia Nowosadko
  • Agata Niegoda
    Agata Niegoda
  • Julia Pietrak
    Julia Pietrak
  • Weronika Duś
    Weronika Duś
  • Kacper Zieliński
    Kacper Zieliński
  • Gabriel Gardulski
    Gabriel Gardulski
  • Fineasz i Ferb
    Fineasz i Ferb
  • Angelika Jażewicz
    Angelika Jażewicz
  • Agnieszka
    Agnieszka
  • Sprzęt komputerowy
    Sprzęt komputerowy
f t g m